Jsou homosexuální rodiny v pořádku? Ano, jsou! - "Hate" na Referendum o rodině 7.2.2015

4. února 2015 v 22:14 | Reina
Nedávno jsem narazila na dost zajímavé video. Opravdu, já nemám slov.




Už jsem si myslela, že se toto téma v Česku a Slovensku trochu uklidnilo, a najednou na mě vybafne tohle. Zklamalo mne to, fakt hodně. Raději začnu úplně od začátku, heh.

Když mi bylo tak sedm let, šla jsem s mojí maminkou do obchodu přes město. Prohlížela jsem si ostatní kolemjdoucí, a najednou jsem si všimla dvou chlapců, kteří se vedli s úsměvem za ruce. Ještě nikdy jsem něco takového neviděla, a tak jsem se maminky zeptala : ,,Mami, a proč se ti kluci drží za ruce? "
,,Mají se nejspíš rádi. " usmála se máma.
,,Dva kluci se můžou mít rádi? " nechápala jsem to.
,,Samozřejmě, že ano. " řekla mi. ,,Je to úplně stejné, jako když se má ráda holčička s chlapečkem. Nezáleží na tom, jestli to jsou dva kluci, dvě holky a nebo rozdílní lidé. Nejdůležitější je to, že se ti dva mají radi, a že jsou spolu šťastní. "

Na tohle si budu pamatovat do konce života. I když jsem ještě byla malá, a skoro vůbec jsem tyto věci nechápala, uvědomila jsem si něco hodně důležitého. Rozdílnosti mezi lidmi v lásce žádnou roli nemají. Ať už jsou stejného pohlaví, rozdílného pohlaví, rozdílného věku, jiného vyznání či jiné rasy,atd... Láska může fungovat, pokud si jsou dva jedinci blízcí, mají se rádi, a ví, že nic, vůbec nic na celém světě, je nemůže rozdělit.
A když jsou spolu dva lidé, většinou si dříve nebo pozděli budou přát dítě. Založit rodinu, zažít ten pocit... A teď už se dostáváme k hlavnímu bodu tohoto článku.





Některé páry si dítě pořídit nemohou. Je hodně případů, ve kterých se s tímto můžou lidé setkat. Ale tady mluvíme konkrétně o homosexuálních párech.




- Myslíte si, že dvě ženy, či dva muži, mohou nahradit tradiční rodiče, tedy ženu a muže?
Ano, to si myslím, a stát si za tím budu. Podívejte se na některé případy.. Někteří hetero rodiče se svému dítěti nevěnují. Máma na něj kašle, otec je alkoholik... Mlátí jej, omezují jej... Těchto případů neustále přibývá. Myslíte si, že je to lepší, než aby dítě vychovávala dvojice milujících dvou lidí? Opravdu? Styďte se za sebe. V rodině není důležité, aby to bylo v tradičním řádu, tedy žena, muž a dítě/děti. Je důležité, aby rodiče udržovali dobré rodinné vztahy, aby se o své děti starali, dávali jim možnost se projevit... Je toho hodně.
Neříkám, že budou všechny homosexuální rodiny jako ze škatulky, to ne. Také to mohou zanedbávat, v tomhle můžou být úplně stejní jako tradiční rodiny.
Ale jde mi o to, že když bude umožněna adopce dítěte homosexuálům, více dětí bude mít šanci mít domov. Milující, bezpečný domov, a o to tu právě jde. Ta, s prominutím, pos*aná vláda a politika tomu chtějí zabránit.
Nechápu, jak mohou být tak stupidní... Dospělí lidé jsou občas opravdu debilnější než mladší občané. Většina malých dětí si to určitě uvědomila, a nejsou jako stupidní "dospěláci". A to je dobře.
Potom se nemají divit, proč mají všichni lidi dospělé občany za úplné debily. Ámen.



Love is love. ♥

---
Stále si myslíte své? Okay.
Vžijte se do situace. Oženíte se/vdáte se, později založíte tradiční rodinu, narodí se vám překrásný syn. Vychováváte ho celé ty roky... Milujete ho, vše mu dáváte... On vám to oplácí jeho výsledky,... Má vás moc rád. A vy jeho také.
Ale, synek dříve nebo později dospěje, po nedělním obědu si k vám sedne ke stolu, a chce vám oznámit něco důležitého... ,,Mami, tati... Našel jsem svoji životní lásku. ''
,,No to je mi ale překrásná zpráva.." nadchnete se. ,,A jak se jmenuje? "
,,Mami, tati... Jmenuje se Pavel. ''
..
Tak, ale je tu jeden problém. Vy jste homofóbní. Co s tím uděláte? Vyhodíte ho z domova? Budete mu to vyčítat?! Začnete ho snad... Nenávidět?! *Plesk* Tady máte jednu výchovnou od Reiny, stupidní homofobové.
Uvědomte si sakra, že za svoji orientaci člověk NEMŮŽE. Opravdu ne. Na orientaci nemá výchova žadný vliv. Nic takového. Rozumní lidé by se s tím smířili, nedělalo by jim to problémy... Ale takových lidí je, bohužel, málo.
---
Toť můj názor. A pokud jste homofobní.... A odsuzujete je... Napište si svůj názor na toaletní papír... Vemte ho do ruky... A vytřete si s tim pr*el. Nikoho to totiž nezajímá.
Sayonara, your Reina. ♥



Btw... 7.2. 2015 raději nechod'te do Aše. Je možné, že tu budu nahánět homofoby s železnou tyčí. Lel.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Scrat Scrat | E-mail | Web | 5. února 2015 v 11:37 | Reagovat

Skvělý názor, naprosto se vším souhlasím, zvlášť ten konec :-D
A to na začátku - je krásné, že tě rodiče už od mala vedli k toleranci, já jsem si k tomu musela přijít sama, vlastně mi to došlo, když jsem se začala dívat na seriály, kde se homosexuálové nnormálně objevují a je mi docela líto, když se s tím třeba ty děti nikdy předtím nesetkají, nechápou to a pak se zeptají rodičů a ty jim třeba řeknou, že je to špatné a takhle vznikají dnešní homofobové o.O proto jsem hrozně ráda, když to tak nebylo u tebe :-) Tak doufám, že snad jednou, až hloupost nebude vládnout světu lidem dojde, že se nemají plést do životů homosexuálů :-)

2 ♦Reina♦ ♦Reina♦ | Web | 5. února 2015 v 13:55 | Reagovat

[1]: Arigatou!! Q.Q
No, budu v to doufat s tebou. ^^

3 A2L A2L | E-mail | Web | 6. února 2015 v 18:19 | Reagovat

To video mě teda dost nakrklo a předem se omlouvám, jestli můj komentář bude delší než je zdrávo, ale potřebuju se k tomuhle nějak vyjádřit, protože se mě to týká jako nikoho jinýho.
Lidi s jinou orientací než heterosexuální by se neměli za nic stydět, to spíš ti homofobové, co udělali tohle video! Jsem si původně myslela, že to bude něco o propagandě homosexuálních svazků, takže mě to fakt dost šokovalo, jako... wtf?! Prej: "Kdo by chtěl v tomhle žít?" - třeba děti, jejichž rodiče na ně úplně serou? Ti by totiž brali kohokoliv a bylo by jim úplně jedno, že jsou to dvě ženy nebo dva chlapi! A to, že se o dítě stará sama babička je v tom případě taky na píču, ne?
Tohle jdu sdílet na Facebook, to jsem si zase vyvalila do oběhu žluč, teda fuj... Ale díky, že jsi to na blogu sdílela, ještěže se to nekoná u nás... A jestli to jednou u nás nastane, tak si Tě v Aši najdu a budeme je nahánět spolu, já si vezmu do ruky dildo a budu ho strkat do prdele tomu, kdo bude mít něco proti homosexuálním rodinám! Homo-power! :D

4 ♦Reina♦ ♦Reina♦ | Web | 6. února 2015 v 18:31 | Reagovat

[3]: Úplně souhlasím...Doted' jsem z toho fakt pořádně zmatená.
--
Haai, Vyženeme všechny homofoby!~ >w< xD xD

5 K K | E-mail | Web | 6. února 2015 v 19:45 | Reagovat

To video je neskutečně pitomý (to jsem napsat fakt musela)

6 Reita-chan Reita-chan | Web | 7. února 2015 v 14:14 | Reagovat

Ja na to mám svoj vlastní názor a nech ti myslí kto chce čo chce ale homosexuáli sú tiež ľudia ktorý túžia po deťoch tak ako každí iný pár ktorý sa rozhodol byť spolu. Nie aké malé decko v deckom domove ktorého už od mala týrali by si asi vybral hocijakú inú milujúcu rodinu než tu svoju, bolo by mu asi jedno či je to gayovia alebo lesbičky (goomene za výraz). Ked sa tak vžijem do situácie nie akého dieťaťa ktorý napr. nikdy nemal rodinu, bol týraní, opustení a to všetko tak by som si asi jasné že vybrala radšej trochu inú rodinu než žiadnu. :/

7 Erika [Yumi Chan Baka] Erika [Yumi Chan Baka] | Web | 8. února 2015 v 11:16 | Reagovat

Bože zabíjela bych tyhle lidi. Jako promiň, ale láska je fakt láska. A myslela jsem si, že v čr a sk je to v pohodě. To je stejný, jako kdyby třeba dovolili heterosexuálům jíst čipsy a homosexuálům ne. Tak snad je to rodina.. A je jedno, jestli to jsou holky, kluci, transexuálové,... A taky nechápu, co jim na tom vadí. Copak to, že homosexuálové budou mít dítě bude těm zasrancům nějak ovlivňovat život? No možná uvidí,že by mohli být lepšími rodiči. Je to tak, homosexuální rodiny jsou často mnohem lepší, spokojenější a dětem se v nich vyrůstá dobře a ne že ne. A k tomu já vím, že dost možná jednou skončím s holkou. Je to možný, takže ať si fakt nas*

8 ♦Reina♦ ♦Reina♦ | Web | 8. února 2015 v 15:26 | Reagovat

[5]: Asi tak.. =.=

[6]: Souhlasím. ;-;

[7]: Taky si říkám, proč jim to tak vadí.. -.- Hold, debilové debily zůstanou...

9 Ai Eater no Kuroyake Ai Eater no Kuroyake | 11. února 2015 v 13:35 | Reagovat

To video... no comment, prostě. Je vidět, že lidé jsou ještě dost ovlivnění předsudky a nedochází jim o moc víc podstatnější věci. Neříkám, že se tak chovají všichni, ale valná většina jo... Na jednu stranu se považujeme za děsně demokratický národy a na druhou stranu se pak přijde s tímhle. WTF?! To už by rovnou mohli střílet všechny lidi na Pride -.-"
A tohle není jen třeba u adopce dětí, není to rovný ani třeba v manželství. Hetero páry mohou mít právoplatné manželství, ale dva homosexuálové "mají právo" jen na registrované partnerství, což stejně z právního hlediska nemá nejmenší význam...
Jako naštvalo mě to a taky se dost bojím, že se ta věc do mojí dospělosti nevyřeší (řekla bych, že zůstane stejná nebo se možná i zhorší). Takže jediná možnost pak bude prostě vycestovat někam, kde je ta situace lepší ^^"

10 Ainowa Ainowa | Web | 11. února 2015 v 17:12 | Reagovat

Vše důležité už snad bylo řečeno v předchozích komentářích, ale i tak si svou malou poznámku neodpustím.
Absolutně tyhle lidi nechápu. A doteď mi v hlavě zní argumenty jedné známé. Už ani nevím, jak jsme se k podobnému tématu dostaly, ale načala jsem větu něčím jako "taky máme právo na plnohodnotný manželství". Nejen ta známá reagovala, že je to přece jasný, že jsem na jejich břehu a nebyla ani schopná poslechnout si moje argumenty, protože bez jasného názoru na věc se nikdy do hádek nepouštím. Nechtěla slyšet, že mám trans kamarádku, že sama jsem si prošla plnohodnotným vztahem s dívkou a že mi nepřijde správné dělit lidi podle sexuální orientace, protože sakra, všichni jsme lidi.
Občas se setkávám s tak radikálními názory, jako že by se  jedinci, kteří nejsou heterosexuální, měli zavírat do léčeben. Že přeci musí splnit svou povinnost a dál se rozmnožovat. Jo, homofobní existence mě dokážou vážně, vážně vytočit.

11 brexicz brexicz | 22. února 2015 v 0:53 | Reagovat

...mě je 13 a i já mám někdy pocit že jsem rozumější než nějaký ti "velcí týpci" co dostaváj tyhle drbnutý nápady...
souhlasím s tebou..
docela dost lidí na mě huláká,četně mejch inteligentních rodičů,že rodiče co jsou homosexuálové je špatně jen kvůli tomu že to dítě bude mejt nějaký problémy se socializací kvůli výchově stejného pohalví...píčovina -.-
mužskej a ženskej aspekt jde vypozorovat z okolí

u mě ve škole berou slovo "gay" nebo"lesba" atd jako nadávku a když je tak někdo označenej tak se mu posmívaj a označujou ho že je vykroucená buzna atd
smutný že?

to video mě naštvalo...je debilní...
jebnou tam nějaký děcko daj tam dramatickou hudbu fdsfhsdufhsdukfjk debilitaaaaaaaaaaaaaa

já fakt nesnáším homofobi -.-

jinak máš super blog :3

12 Little Bad Princess Little Bad Princess | E-mail | Web | 12. července 2015 v 23:53 | Reagovat

Souhlasím. Souhlasím tu s celým článkem (s vyjímkou významu videa, ale to je snad samozřejmé), se všemi komenty tady. Vážně, tohleto... Někteří lidi jsou hrozně na hlavu, sakra, co jim vadí?

Oh, to mi připomělo mámu. Byli jsme na jezeře, a ony tam přijely dvě holky, a ve vodě se tam spolu líbaly. Mě.. Přišlo mi to milé, roztomilé, ale to bude asi tím, že jsem bisexuálka, která má sklony spíše k homosexualitě. (Vlastně je to ještě jinak, jsem asexuálka, která má sklony k bisexualitě a spíše pak homosexualitě, ale who cares). Důležitý, co chci říct, je to, jak zareagovala máma. Ano, už jsme byli na odchodu, dřív, než přijely. Ale když to máma viděla, tam prostě se sbalila rychlejc a nutila nás vypadnout. Proč?
"Ále, tam se líbaly nějaký dvě holky," řekla s opovržením v hlase. Nezabíjeli byste?

Mrzí mě to, mrzí mě, že je máma, a vlastně celé moje okolí, docela dost homofobní, a docela mě zajímá, jak by reagovali, kdybych jim řekla, že chci chodit s kámoškou. Navíc; jsou extrémě panovační, takže by to nedovolili, jelikož musí být všecko podle nich. Je mi to líto, kam tenhle zpropadeně zkaženej svět míří. Fakt mi je to líto.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama